آموزش اصولی ارائه به سرمایه‌گذار

آخرین بروزرسانی: تیرماه ۱۴۰۱

وقتی می‌خواهید برای استارت‌آپ خود سرمایه جذب کنید، داشتن یک ارائه عالی می‌تواند توجه VCها و سرمایه‌گذاران فرشته را جلب کند. سرمایه‌گذاران بالقوه اغلب به دنبال اطلاعاتی مانند مشکلی که می‌خواهید حل کنید، مدل کسب‌وکار، وضعیت مالی و نحوه برنامه‌ریزی شما برای خرج کردن پولی که جمع‌آوری می‌کنید، می‌گردند. برای اطمینان از اینکه طرح شما درست است، راه‌های اثبات شده برای ایجاد یک ارائه اصولی به سرمایه‌گذار را در این دوره آموزش می‌دهیم. این دوره برای بنیانگذارانی است که به طور فعال به دنبال منابع مالی و دسترسی به سرمایه‌گذاران هستند. قبل از آن، بیایید نگاهی گذرا به اینکه ارائه به سرمایه‌گذار واقعا چیست، بیاندازیم.

 

 

ارائه اصولی به سرمایه‌گذار چیست؟ ارائه به سرمایه‌گذار یک نمای کلی واضح، مختصر و در عین حال آموزنده از کسب‌وکار شما برای سرمایه‌گذاران بالقوه ارائه می‌دهد. نکات کلیدی کسب‌وکار شما مانند چشم‌انداز، فرصت‌های بازار، محصولات و خدمات، نیازهای مالی سطح بالا و نیازهای مالی ضروری را پوشش می‌دهد. یک ارائه برنده باید همزمان کوتاه و کامل باشد. سرمایه‌گذاران تنها به طور متوسط 3 دقیقه و 44 ثانیه را در یک زمین بازی صرف می‌کنند. این بدان معنی است که شما باید در ارائه به سرمایه‌گذار خود برای کیفیت و نه کمیت تلاش کنید.

شروع ارائه به سرمایه‌گذارِ شما می‌تواند فرصت را ایجاد کند یا از بین ببرد. در چهار اسلاید اول، سرمایه‌گذاران بالقوه شروع به ارزیابی ایده کسب‌وکار شما می‌کنند و تعیین می‌کنند که آیا شما فردی هستید که می‌خواهند برای او سرمایه‌گذاری کنند یا با آن تجارت طولانی‌مدت انجام دهند. در این دوره، یاد می‌گیرید که چگونه یک ارائه سرمایه‌گذار تنظیم کنید که به شما کمک می‌کند تا به جلسه بعدی برسید و سرمایه‌ای را که برای رشد کسب‌وکارتان نیاز دارید، تضمین کنید.

 

قیمت اصلی 400,000 تومان بود.قیمت فعلی 299,000 تومان است.
وبینار ضبط شده
۱ ساعت و ۴۳ دقیقه
بدون پیش نیاز
تکمیل شده

مدرس این دوره آموزشی

داوود دهقان

مدرس و منتور دوره تجارت الکترونیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش اصولی ارائه به سرمایه‌گذار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *