تولید محتوا و حضور موثر در اینترنت

آخرین بروزرسانی: تیر 1401

حتما تا به‌حال متوجه شده‌اید که تولید محتوای وب در چند سال اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است. این به این دلیل است که برندها متوجه شده‌اند که محتوا مهمترین چرخ‌دنده اینترنت است. (محتوا پادشاه است. “بیل گیتس”). این استراتژی بازاریابی دیجیتال چند مزیت نسبت به رسانه‌های سنتی دارد. برای مثال امکان تأثیرگذاری بر افراد بیشتر با هزینه کمتر است که به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط اجازه می‌دهد که در مقایسه با برندهای بزرگتر برجسته شوند. تولید محتوای وب را می‌توان با استفاده از فیلم‌ها، اینفوگرافیک‌ها، پست‌های وبلاگ و کتاب‌های الکترونیکی انجام داد. تفاوت عمده این نوع محتوا با محتوای ژورنالیستی، این است که برای یک شخصیت خاص، با زبان خاص خود و با رعایت چند قانون سئو نوشته می‌شود.

تولید محتوا و حضور در اینترنت یا همان بازاریابی آنلاین یک فرصت بزرگ برای رشد نام تجاری و مالی شرکت شما است. یادگیری نحوه بهبود حضور آنلاین، کسب‌وکار شما را به نقاط بلند جدیدی می‌برد، اما بدون داشتن علم کافی و صحیح در این زمینه این مسیر می‌تواند دلهره آور به نظر برسد. حضور آنلاین چیست؟ حضور آنلاین، نمایندگی یک کسب‌وکار یا نهاد فردی در اینترنت است. طیفی از حضور آنلاین وجود دارد که از عدم وجود تا قوی بودن در این عرصه را شامل می‌شود. هرچه حضور آنلاین کسب‌وکار شما قوی‌تر باشد، در کانال‌های دیجیتالی مانند وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی و ایمیل، بیشتر دیده می‌شوید و تعامل بیشتری خواهید داشت. این فیلم آموزشی برای راه‌اندازی حضور در بازاریابی آنلاین، شما را راهنمایی می‌کند. پس از ایجاد یک حضور آنلاین، می‌توانید کانال‌هایی را که برای کسب‌وکار شخصی شما مؤثرتر هستند، شناسایی کرده و روی آنها تمرکز کنید.

رایگان
وبینار ضبط شده
۲ ساعت
بدون پیش نیاز
تکمیل شده

مدرس این دوره آموزشی

داوود دهقان

مدرس و منتور دوره تجارت الکترونیک

نقد و بررسی‌ها

  1. حمید رفیعی

    ممنونم دوره خوبی بود، خصوصا قسمت ابزارهایی که معرفی کردید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت اصلی 459,000 تومان بود.قیمت فعلی 350,000 تومان است.

قیمت اصلی 400,000 تومان بود.قیمت فعلی 299,000 تومان است.

قیمت اصلی 300,000 تومان بود.قیمت فعلی 249,000 تومان است.