دوره جامع نقشهراه تجارت الکترونیک
کسبوکار آنلاین خود را در 10 هفته پایهگذاری کنید!
اینجا شروع مسیر شماست
در این مرحله یاد میگیری چجوری ایده و محصول مناسب را پیدا کنی
در این مرحله اعتبارسنجی، تست و قیمتگذاری محصول رو یاد میگیری
در این مرحله تعیین ارزش پیشنهادی و مزیت رقابتی رو یاد میگیری
در این مرحله نحوه انجام تحقیقات بازار آنلاین و تجزیه و تحلیل بازار هدف رو یاد میگیری
در این مرحله یاد میگیری چگونه بفهمی چه چیزی شما را در یک بازار شلوغ تجارت الکترونیک متفاوت میکند
در این مرحله انتخاب بستر مناسب تجارت الکترونیک برای کسبوکار شما و روش حمل و نقل مناسب رو یاد میگیری
در این مرحله نحوه ایجاد، راهاندازی و اخذ مجوزهای یک فروشگاه اینترنتی سودآور رو یاد میگیری
در این مرحله یاد میگیری چگونه یک سایت پربازدید داشته باشی
در این مرحله تجزیه و تحلیل اصولی کسبوکار و اندازهگیری موفقیت رو یاد میگیری
در این مرحله توسعه، رشد و مقایسپذیری کسبوکار و نکات کلیدی برای صاحبان کسبوکارهای آنلاین رو یاد میگیری
- مدرس و منتور
- نحوه برگزاری
- زمان برگزاری
- مدت زمان
تا حالا شده قصد راهاندازی فروشگاه اینترنتی رو داشته باشی ولی کلی ابهام و چالش سد راهت باشه؟
تا حالا آرزو کردی یه چیزی باشه مثل نقشه گنج که همه مراحل رو گامبهگام بهت بگه و همینطور تورو از تهدیدها و خطرات آگاه کنه؟
راهاندازی یه کسبوکار آنلاین بدون داشتن یه همراه کاربلد یا نقشه راه به احتمال زیاد شکست میخوره یا خیلی دیر به موفقیت میرسه!
راهحل همهی این چالشها پیش ماست، یک نقشهراه برای راهاندازی کسبوکار آنلاین که حاصل تجربه 10 سالهی ما هست :)
جلسه اول دوره رو رایگان هدیه بگیر!
- با تکمیل فرم زیر به صورت رایگان:
- در جلسه آنلاین اول دوره شرکت کنید.
- فایل PDF بوم کسبوکار و داستان شکلگیری 5 کسبوکار آنلاین موفق ایرانی را در ایمیل خود دریافت کنید.
جزیره اول
ایده و محصول نداری یا نمیدونی آیا با محصول درستی شروع میکنی؟
آموزش عملی پیدا کردن بهترین ایده و محصول
- ارزیابی ایده و محصول مورد نظر
- چه نوع محصولاتی را می تونم به صورت آنلاین بفروشم؟
- آموزش عملی پیدا کردن مناسبترین محصول زمانی که محصول نداریم
- معرفی 19 روش برای پیدا کردن محصول و ایده مناسب شما
- معرفی سایتها و سرویسهای کاربردی برای کشف ایدههای جدید
- آموزش عملی انتخاب یک ایده از بین چند ایده (تکنیک غربالگری ایده)
- آشنایی با ویژگیهای یک محصول خوب و کم دردسر برای فروش در اینترنت
- استفاده از ابزار قدرتمند Google Trend برای بررسی محبوبیت محصول و ایده
- مطالعه موردی واقعی: رسیدن یه یک ایده با استفاده از آموزههای این گام
آموزش اعتبارسنجی، آزمایش و قیمتگذاری محصول
- آشنایی با انواع مدلهای درآمدی و کسبوکار برای تجارت الکترونیک
- آزمایش واقعی ایده و محصول شما برای جلوگیری از هدر رفتن پول و منابع شما
- بررسی کشش بازار برای محصول موردنظر ما
- آموزش ساخت محصولِ سریع و ارزان، متناسب با نیاز مشتری (MVP)
- راهنمای گامبهگام ساخت حداقل محصول پذیرفتنی (MVP)
- بررسی حاشیه سود مناسب و کافی برای محصول خود
- قیمتگذاری واقعی و گامبهگام یک محصول به کمک اکسل و مقایسه قیمتها با رقبا
- بررسی مهمترین دلایل شکست استارتاپها
- بررسی در دسترس بودن بازار موردنظر برای محصول مورد نظر شما
تضمین موفقیت کسبوکار با تعریف ارزش پیشنهادی!
- آموزش گامبهگام تعریف ارزش پیشنهادی (قلب کسبوکار شما)
- معرفی بیش از 20 نوع ارزش پیشنهادی با مثالهای واقعی
- بررسی اشتباهات مهلک در تعریف ارزش پیشنهادی (برگرفته از بررسی 60 استارتاپ ایرانی)
- بررسی ارزش پیشنهادی 15 کسبوکار ایرانی (اسنپفود، دیجیکالا، دیوار، آپارات و ...)
- معرفی ارزشهای پیشنهادی مناسب برای تجارت الکترونیک
- پیش بینی آینده و تضمین موفقیت کسبوکار به کمک خلق ارزش پیشنهادی
- چگونه بوسیله ارزش پیشنهادی ریسک شکست را به حداقل برسانیم؟
- چگونه بوسیله ارزش پیشنهادی از فرصتهای بازار بهرهبردای حداکثری داشته باشیم؟
- چگونه قبل از اینکه پول و انگیزهمان تمام شود ارزش پیشنهادی مناسب را پیدا کنیم؟
جزیره دوم
با اینکه ایده و محصول داری ولی نمیدونی از کجا و چجوری شروع کنی؟
تحقیقات بازار و پیدا کردن مخاطبان هدف
- بازار هدف چیست؟
- چگونه با ارزشترین بازارها را پیدا کنیم؟
- چگونه بازارهای جدید را برای محصول فعلی خود کشف کنیم؟
- آموزش ساختن پروفایل مشتری و بخشبندی بازار
- بدست آوردن درک عمیق تری از مخاطبان هدف و رفتارهای مشتریان
- آموزش ارزیابی قابلیت کشش بازار برای یک محصول جدید
- آموزش ترسیم پرسونای کسبوکار (بهترین ابزار برای شناخت بهتر مشتری)
- آموزش عملی انتخاب بهترین بازار هدف از بین چندین بازار
- آموزش شناسایی و تجزیه و تحلیل بازار هدف
تحلیل اصولی رقبا و ایجاد مزبت رقابتی پایدار
- تحلیل رقبا اصلا چی هست و چرا ضروریه؟
- چجوری با تحلیل رقبا از ضررهای مالی هنگفت جلوگیری کنیم؟
- نحوه انجام تجزیه و تحلیل رقبا در 9 مرحله
- آموزش استفاده از تحلیل SWOT برای تجارت الکترونیک
- آموزش سطحبندی رقبای موجود در بازار
- بررسی قیمت گذاری و ویژگیهای مهم رقبا برای مشتریان
- بررسی حداقل استاندارد و روشهای حملونقل در بازار
- آموزش و ارائه یک قالب اکسل برای تحلیل وبسایت و شبکههای اجتماعی رقبا
- آموزش تحلیل و بررسی عملی وبسایت رقبا به کمک ابزارهای آنلاین
انتخاب بستر مناسب برای کسبوکار و بهترین روش ارسال
- وب هاستینگ و دامین چیست؟
- سایت فروشگاهی را خودم طراحی کنم یا به شرکتهای طراحی سایت بسپارم؟
- طراحی لوگو و ثبت برند فروشگاه خود را چه موقع و چگونه انجام دهم؟
- مناسبترین پسوند دامنه کدام است؟
- هزینههای بستهبندی محصولات چقدر است؟
- بررسی محبوبترین پلتفرمهای راهاندازی فروشگاهی و مزایا و معایب آنها
- سایت یا اپ فروشگاهی کدامیک مناسب است؟
- بررسی انواع روشهای حمل و نقل و مزایا و معایب آنها
- نحوه تعیین روش پرداخت و قیمت حملونقل
راهاندازی، اخذ مجوزها و درگاه بانکی برای فروشگاه اینترنتی
- آموزش پیدا کردن نام مناسب برای وبسایت
- آموزش پیدا کردن رنگبندی مناسب وبسایت
- آموزش گامبهگام ثبت هاست و دامنه
- آموزش 0 تا 100 تولید محتوا برای محصول به صورت کاملا عملی
- پیشبینی سود و هزینههای فروشگاه اینترنتی به کمک اکسل و کاملا عملی
- آموزش گامبهگام اخذ نماد اعتماد و مجوز ستاد ساماندهی
- آموزش گامبهگام اخذ درگاه بانکی
- آموزش عکاسی از محصول و پیدا کردن تصاویر محصول در اینترنت
- آشنایی با واژههای مهم در تجارت الکترونیک
جزیره سوم
فروشگاه اینترنتی داری ولی فروش و تعداد مشتریان بیشتری میخواهی؟
ایجاد ترافیک برای داشتن یک سایت پربازدید
- آشنایی با مقدمات سئو ویژه فروشگاه اینترنتی
- نکات مهم برای برونسپاری سئو به شرکتها یا فریلنسرها
- آموزش تعیین استراتژی تبلیغاتی
- آشنایی با تبلیغات همسان یک روش مقرون به صرفه برای تبلیغات
- چک لیست ضروری برای پیج اینستاگرام
- انتخاب شبکه اجتماعی مناسب با نوع کسبوکار شما
- آموزش ثبت وبسایت در ترب برای فروش بیشتر شما
- 8 روش برای درآمدزایی بیشتر از مشتریان قبلی
- بررسی 8 سنجه کلیدی برای رضایت مشتریان
تجزیه و تحلیل اصولی کسبوکار و اندازه گیری موفقیت
- چرا موفقیت کسبوکار نیاز به اندازهگیری دارد؟
- آموزش مانیتور کردن وبسایت به صورت Realtime
- KPI های مهم برای تجارت الکترونیک و مارکتینگ
- آشنایی با مهمترین دادههای یک کسبوکار آنلاین
- آموزش Google tag manager ویژه فروشگاه آنلاین
- آموزش Google Analytics ویژه فروشگاه آنلاین
- معرفی و ارائه یک داشبورد کاربردی برای آنالیز کاربران وبسایت و سئو
- بدترین و بهترین محصولات سایت شما کدام است؟
- کدام کانال تبلیغاتی برای ما فروش بیشتری را ایجاد کرده؟
آموزش ترفندها و ابزارهای کاربردی برای توسعه کسبوکار
- معرفی ابزارهای مفید برای پشتیبانی مشتریان
- آموزش ساخت یک درباره ما حرفهای
- آموزش ساخت صفحه قوانین و مقرارات برای وبسایت
- نکات مهم برای بالا بردن اعتماد مشتریان نسبت به کسبوکار شما
- آموزش راهاندازی یک سیستم حسابداری برای کسبوکار آنلاین
- شریک دارید؟ معرفی راهکارهای کاربردی برای جلوگیری از تعارضات بین شرکا
- معرفی تکنیکهای فروش و ایجاد کد تخفیفهای جذاب برای مشتریان
- آموزش ساخت کمپینهای تبلیغاتی و مناسبتی
- آموزش تکنیکهای کاربردی بازاریابی (cross selling , upselling)
در این دوره چه چیزی به شما آموزش داده میشود؟
آموزش گام به گام اخذ مجوزها
یکی از بزرگترین دغدغههای موسسین، اخذ مجوزها از نهادهای دولتی است، این موضوع به طور کامل در این دوره آموزش داده شده است
آموزش عملی اخذ درگاه بانکی
درگاه بانکی برای یک کسبوکار آنلاین از اهمیت ویژهای برخوردار است، روند اخذ بهترین درگاههای بانکی از مزایای این دوره است
آموزش اصولی بازاریابی دیجیتال
فروش و بازاریابی همیشه از دغدغههای بزرگ بوده، ما این موضوع رو به خوبی پوشش دادیم
یاد گرفتن از رقبا
اسم رقیب که میاد ما ممکنه بترسیم، توی این دوره یاد میگیریم که رقبا رو تحلیل کنیم و ازشون حسابی یاد بگیریم و اونا رو پشت سر بگذاریم
سایت، اینستاگرام یا اپ موبایل؟
همیشه انتخاب بستر مناسب برای شروع کسبوکار آنلاین از چالشهای مهم بوده، ما انتخاب بهترین بستر رو به شما آموزش میدیم
آموزش بودجهبندی تبلیغات
"تبلیغات هزینه نیست، بلکه سرمایهگذاری است" یک دام توی این جمله نهفته هست و فقط در صورتی درست است که بدونی پول تبلیغ رو چجوری خرج کنی
عمدهفروشی یا خردهفروشی؟
برای کسی که محصول خوب و خوشقیمت داره همیشه این سوال مطرح بوده، کاملا عملی یاد میگیرید که B2B مناسب شماست یا B2C ؟
سئو، اینستاگرام یا تبلیغ بنری؟
انتخاب بهترین مسیر برای معرفی وبسایت به مشتری کدام است؟ کدام کانال بیشترین سود را برای ما داشته؟ پاسخ را به شما آموزش میدهیم
تعریف صحیح تخفیف و کمپینها
درسته که تخفیف یک استراتژی خوب برای افزایش فروش هست ولی مهم تعریف درست تخفیفهاست، که به خوبی یاد خواهید گرفت
نحوه برگزاری دوره
وبینارهای هفتگی
هر هفته 1 یا 2 وبینار در پلتفرم گوگل میت (روزهای یکشنبه و سهشنبه)
مشاهده آفلاین وبینارها
امکان مشاهده وبینارهای برگزار شده به صورت آفلاین (در صورتی که موفق به حضور نشدید)
پشتیبانی رایگان
ارائه یکسال پشتیبانی رایگان برای همهی سوالات شما در مسیر راهاندازی کسبوکار آنلاین
تمرینهای عملی
ارائه تمرینهای عملی برای یادگیری حداکثری به همراه ارائه حل تمرین در جلسه بعد
60+ ساعت آموزش
بیش از 60 ساعت آموزش تخصصی و عملی به همراه معرفی صدها منبع و محتوای باارزش
آموزش ابزارهای کاربردی
آموزش بیش از 50 ابزار و سرویس آنلاین برای راهاندازی و مدیریت بهتر فروشگاه اینترنتی
پشتیبانی آنلاین
ایجاد یک گروه تلگرامی برای برای پاسخگویی به سوالات و تعامل شرکتکنندگان
فرصت استخدام
معرفی شرکتکنندگان برتر دوره به صاحبان کسبوکارهای بزرگ برای مدیریت وبسایت
مقدماتی، متوسط و پیشرفته
با توجه به دانش فعلی خود میتوانید سطح مناسب را انتخاب و شروع به یادگیری کنید
مدرس این دوره آموزشی
- موسس فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل 7mobile.ir با بیش از 9 سال فعالیت
- شریک موسس رسانه آموزشی کارآفرینی و استارتاپی isfahanplus.ir (یکی از جامعترین منابع استارتاپی کشور)
- شریک موسس پلتفرم آموزش آنلاین کارآفرینی StartupAcademy.ir با بیش از 500 دانشجو از 50 شهر ایران
- شریک موسس پلتفرم ثبتنام آنلاین رویداد و فروش بلیت EventCenter.ir با فروش بیش از 63000 بلیت
- مولف مجموعه کتاب 4 جلدی "مدلهای درآمدی و کسبوکار با رویکرد بازار ایران" با بیش از 12000 خواننده
- مشاور کسبوکارها اینترنتی و تجارت الکترونیک در باشگاه مشاوران و مدیران اصفهان
- مشاور استارتاپهای سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور
- مشاور شرکتهای دانش بنیان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان
این دوره مناسب چه کسانی است؟
- دوست داره وارد تجارت الکترونیک بشه ولی ایده یا محصول نداره
- نمیدونه با محصول درستی داره وارد کسبوکار آنلاین میشه
- ایده و محصول مناسب داره ولی نمیدونه فروشگاه آنلاین خودش رو چجوری راهاندازی کنه
- سایت داره ولی با روند مدیریت سایت، اخذ مجوز، درگاه بانکی، درج محصولات، مدیریت و ارسال سفارشها و ... اصلا آشنایی نداره
- سایت فروشگاهی داره، چند صد میلیون تومان کالا انبار کرده، ولی رقبا از اون بهتر عمل کردند
- تعداد زیادی محصول به سایتش اضافه کرده ولی هیچ مهارتی برای تولید محتوا و توضیحات محصول نداره
- دوست داره برای سایتش تبلیغ کنه، با پرداخت هزینه هم مشکلی نداره ولی نمیدونه پول تبلیغات رو چجوری درست و بهینه خرج کنه
سوالات متداول
زمان مورد نیاز دوره ۸ تا ۱۰ ساعت در هفته به صورت شناور هست، یعنی در هر ساعتی از هر روز شما 2 ساعت زمان خودتون رو آزاد کنید به خوبی میتونید آموزش ببینید و تمرینها عملی رو انجام بدید.
بله وبینارها ضبط میشه و داخل پنلتون قرار میگیره و برای همیشه در دسترس هستند و میتونید بارها مشاهده کنید.
این یک دورهی “جامع” برای تجارت الکترونیک هست، یعنی شما اگه بخواهی فروش آنلاین داشته باشی تمام مهارتهایی که در این مسیر باید داشته باشید رو یاد میگیرید. سایت، اینستاگرام، آپارات و … هر کدوم از اینها یه بخشی از تجارت الکترونیک هستند و در اصل ابزارهایی برای فروش آنلاین هستند و باید بدونید کدوم رو چه موقع استفاده کنید که توی این دوره کامل این موارد رو یاد میگیرید.
این دوره 10 هفته هست و آموزشها به 2 صورت ویدیویی و وبیناری بر روی گوشی و یا لپتاپتون قابل مشاهده هستند.
تا یکسال بعد از شروع دوره ما پاسخگوی تمام سوالات شما هستیم و این مدت یکسال یک زمان ایدهآل هست که شما کسبوکار آنلاین خودتون رو راهاندازی کنید و ما هم در کنار شما هستیم و از موفقیت شما لذت میبریم.
بله قطعا، تا زمانی که ما چیزی رو یاد گرفتهایم انجامش ندیم آموزش واقعی اتفاق نمیافته و البته که در حین پیادهسازی تمرینها و کارهای عملی ما در کنارتون هستیم.
همین حالا ثبتنام کنید!
- مدرس و منتور
- نحوه برگزاری
- زمان برگزاری
- مدت زمان
- 10 ساعت
599,000 تومان
- ۷ ساعت و ۲۲ دقیقه
459,000 تومان قیمت اصلی: 459,000 تومان بود.350,000 تومانقیمت فعلی: 350,000 تومان.
- ۲ ساعت
رایگان
- ۱ ساعت و ۴۳ دقیقه
400,000 تومان قیمت اصلی: 400,000 تومان بود.299,000 تومانقیمت فعلی: 299,000 تومان.
- ۱ ساعت و ۵۳ دقیقه
رایگان
- 1 ساعت و 39 دقیقه
300,000 تومان قیمت اصلی: 300,000 تومان بود.249,000 تومانقیمت فعلی: 249,000 تومان.
- ۳ ساعت و ۴ دقیقه
رایگان
- 58 دقیقه
رایگان
- 37 دقیقه
رایگان
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.