مدیریت و تحلیلگر تماس تلفنی

مدیریت و تحلیلگر تماس تلفنی

پولی

مدیریت تماس فرآیندی است که طی آن تماس‌های تلفنی ورودی به نمایندگان مرکز تماس هدایت می‌شود.
نرم‌افزار مدیریت تماس چیست و چگونه کار می‌کند؟ نرم‌افزار مدیریت تماس ابزاری است که تماس‌های ورودی را به افرادی هدایت می‌کند که برای پاسخگویی به تماس‌های خاص مناسب هستند. این به عنوان مسیریابی مبتنی بر مهارت نیز شناخته می‌شود.

هنگامی که یک مشتری با مرکز تماس تماس می‌گیرد، اگر با نماینده‌ای صحبت کند که مهارت، دسترسی به سیستم‌ها یا دانش عمومی برای پاسخ به سوال او را ندارد، به شخص دیگری منتقل می‌شود. در مواقع دیگر، آنها تلفن را قطع می‌کنند و دوباره تماس می‌گیرند.

در بدترین حالت، مشتری حتی تماس نمی‌گیرد و احتمالاً می‌تواند به رابطه خود با سازمان پایان دهد.

یک فرآیند مدیریت تماس ضعیف می‌تواند برای یک سازمان فاجعه‌‌بار باشد.