بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی

پولی

دوران بازاریابی تک‌کاناله گذشته است. در عوض، بازاریابان اکنون به چندین نقطه تماس در کانال‌های مختلف دسترسی دارند. و مشتریان انتظار دارند که کسب‌و‌کارها از همه آنها برای ارائه بهترین تجربه استفاده کنند. بازاریابی پیامکی می‌تواند مکمل مؤثری برای بازاریابی اجتماعی باشد و به شما امکان می‌دهد با پیام‌های هدفمند و مؤثر به مشتریان و مشتریان بالقوه در زمان واقعی دسترسی پیدا کنید.

بازاریابی پیامکی روشی برای ارسال پیام‌های بازاریابی از طریق پیامک است. این نوعی بازاریابی انتخابی است که به مخاطبینی نیاز دارد تا مشترک شوند. این آن را از بازاریابی اجتماعی متمایز می‌کند، جایی که بازاریاب محتوای عمومی را پست می‌کند که مردم بتوانند انتخاب کنند که آن را دوست داشته باشند یا دنبال کنند.