کمدا پلتفرم اجتماعی (Social Platform) اشتراکگذاری آیتم های اضافی با اولویت به خانمهاست که در تابستان 1395 شکل گرفت. شركت کیمیا ماندگار دانش و اندیشه در خردادماه سال 1398، با هدف ارايه بازگرداندن پوشاک بلااستفاده (اما در حد نو) به چرخهی مصرف، کاهش مصرفگرایی (خرید با صرفه 50 تا 70% تخفیف) و محافظت از محیط زیست تأسيس شد. در این مدت تیم کارآفرینی کمدا رتبههایی از جمله: 10 استارتاپ برتر ایران در مسابقه Seedstars سوئیس 2017، رتبه اول مسابقه سالانه نوآوری و کارآفرینی در حوزه M-commerce دانشگاه شیراز 2017، رتبه اول در رویداد Silkroad Startup شیراز 2017، رتبه اول رویداد Dmond Fashion تهران 2018 و رتبه دوم رویداد Dmond Expo تهران 2018 را کسب کرده است. کُمُدا بیش از یک فروشگاه، یک فرهنگ است که به دنبال حمایت خانمها از هم و پررنگ کردن مسئولیت اجتماعی و انسان دوستانهی افراد میباشد. حال بعد از طی مسیر قبلی، با بزرگتر کردن اهداف خود، از تمرکز صرف بر فشن خارج شده و به شبکه اجتماعی برای خرید و فروش آیتمهای مازاد نو و در حد نو و کاردستی تبدیل شده است.