شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات

اسباب‌کشی و باربری

پولی

رسانه‌های اجتماعی به ابزارهای تعامل بین افراد اشاره دارد که در آن اطلاعات و ایده‌ها را در جوامع و شبکه‌های مجازی ایجاد شده سپس به اشتراک می‌گذارند و یا تبادل می‌کنند. دفتر ارتباطات و بازاریابی حساب‌های اصلی فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین و یوتیوب را مدیریت می‌کند.

  • رسانه‌های اجتماعی در مورد گفتگو، جامعه، ارتباط با مخاطب و ایجاد روابط هستند. این فقط یک کانال پخش یا یک ابزار فروش و بازاریابی نیست.
  • اصالت، صداقت و گفتگوی باز، کلید موفقیت است.
  • رسانه‌های اجتماعی نه تنها به شما این امکان را می‌دهند که بشنوید مردم در مورد شما چه می‌گویند، بلکه شما را قادر می‌سازد تا پاسخ دهید. اول گوش کن، دوم حرف بزن.
  • قانع‌کننده، مفید، مرتبط و جذاب باشید. از امتحان کردن چیزهای جدید نترسید، اما قبل از شروع مسیر و نحوه موفقیت را بررسی کنید.