رصد، پایش و تحلیل شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها.
زلکا پلتفرم یکپارچه برای دستیابی به بینش تحلیلی و دانش کاربردی در روابط عمومی، برندینگ و بازاریابی با پایش روزانه بیش از ۲۰ میلیون داده‌‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ابزارهای مرتبط

بازاریابی داده محور 15 معیاری که همه افراد در بازاریابی باید بدانند

رایگان

آمار برای کسانی که آمار نمی‌دانند

رایگان

بوم قیف AARRR: چارچوب گام‌به‌گام تحلیل و بهینه‌سازی رشد کاربران

رایگان

تحلیل ناب: ساخت استارتاپ بهتر با استفاده از داده

رایگان