دیتاآرت پلتفرم داده و تجربه مشتری (CDXP) است؛ نسل جدیدی از پلتفرم‌های داده مشتری که به بازاریابان کمک می‌کند کارآمدترین دیتاها را گردآوری کنند و به راحت‌ترین شکل از آن‌ها برای نگهداشت مشتری که مهمترین ارزش و داشته هر کسب‌و‌کاری است، بهره ببرند.

پیرایش، استانداردسازی و یکپارچه‌سازی داده در پروفایل یکتای مشتری خدمت دیگر دیتاآرت است که با بخش‌بندی داده تکمیل می‌شود. همچنین هوش مصنوعی و یادگیری ماشین دیتاآرت دقیق‌ترین پیش‌بینی‌ها از رفتار مشتری را ارائه می‌کنند و به کمک آن‌ها می‌توان مناسب‌ترین پیشنهاد بازاریابی را به هر مشتری ارائه کرد. پلتفرم ما در بخش فعال‌سازی داده، شخصی‌سازی‌شده‌ترین پیام را در زمان و از کانال ترجیحی مشتری برای او ارسال می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ابزارهای مرتبط