محتوا و تجربه‌کاربری

محتوای صوتی

پولی

هر زمان که مصرف‌کنندگان به صورت آنلاین با محتوای شما در ارتباط باشند، تجربه خاصی خواهند داشت و بر اساس نحوه ارائه محتوا به آنها، رفتار می‌کنند. این تجربه محتواست. محتوای شما بر احساس کاربران در مورد تعامل با برند شما تأثیر می‌گذارد و در نهایت سفر خریدار از مشتری بالقوه به مشتری را شکل می‌دهد. هر محتوایی تجربه‌ای متفاوت در بردارد. در واقع، یک تجربه‌ی محتوایی منفی می‌تواند باعث شود مشتریان بالقوه جذب رقبا با محتوای بهتر شوند.