مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM عبارت است از مجموعه گام‏‌هایی که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه‌سازی روابط طولانی‌مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان برداشته می‏‌شود. نرم افزار crm شرکت سامانه‌های مدیریت، این امکان را فراهم می‌کند تا در صورت لزوم بتوان مطابق با نیاز سازمان‌ها نسبت به توسعه و سفارشی‌سازی آن اقدام نمود.

درخواست دمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ابزارهای مرتبط