شرکت خصوصی دانش‌بنیان “پیشرو افزار و تحلیل داده کارسازگان” ، سال‌هاست که در زمینه‌ی داده‌های کلان (Big Data)، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین فعالیت می‌نماید. با به کارگیری این فناوری‌های نوین و تلاش شبانه‌روزی کارشناسان، توانستیم ابزاری جامع و کامل به نام وب متریک را برای صاحبان کسب‌و‌کارهای اینترنتی و بازاریابان دیجیتال ارائه نماییم که آن‌‌ها را قادر می‌سازد که بدون داشتن اطلاعات تخصصی از تحلیل سایت، به آنالیز رفتار کاربران سایت خود بپردازند و بدین ترتیب کسب‌و‌کار اینترنتی خود را به سطحی بالاتر ارتقا دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ابزارهای مرتبط

بازاریابی داده محور 15 معیاری که همه افراد در بازاریابی باید بدانند

رایگان

آمار برای کسانی که آمار نمی‌دانند

رایگان

بوم قیف AARRR: چارچوب گام‌به‌گام تحلیل و بهینه‌سازی رشد کاربران

رایگان

تحلیل ناب: ساخت استارتاپ بهتر با استفاده از داده

رایگان

اصول طراحی مصورسازی داده‌ها برای تصمیم‌گیری در برنامه‌های سلامت

رایگان