Trello ابزار مدیریت کار منعطف است که در آن تیم‌ها می‌توانند طرح‌ها را ایده‌پردازی کنند، در پروژه‌ها همکاری کنند، گردش‌های کاری را سازماندهی کنند و پیشرفت را به روشی بصری، سازنده و سودمند دنبال کنند. از طوفان فکری گرفته تا برنامه‌ریزی تا اجرا، Trello نقاط عطف بزرگ و وظایف روزمره کار با یکدیگر و انجام کارها را مدیریت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ابزارهای مرتبط

حرکت واقعی با OKRهای لین: دستیابی به اهداف بلندپروازانه با اهداف و نتایج کلیدی

رایگان