سکان پلتفرم تحلیل داده مشتریان ایرانی و ابزاری است برای بازاریابی داده محور (Data-Driven Marketing) که به مدیران و متخصصان بازاریابی و فروش کمک می‌کند تا بهترین و هوشمندانه‌ترین تصمیم را در سریع‌ترین زمان ممکن، ​​​​​​​در مورد مشتریان خود بگیرند.
​​​​​​​سکان با بکارگیری تکنیک‌های دسته‌بندی مشتریان، تکنولوژی داده‌کاوی و هوش مصنوعی، این امکان را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند تا مشتریان با‌ارزش خود را شناسایی کرده و اقدامات فعالانه‌ای برای حفظ و نگهداشت آن‌ها به ‌کار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ابزارهای مرتبط

بازاریابی داده محور 15 معیاری که همه افراد در بازاریابی باید بدانند

رایگان

آمار برای کسانی که آمار نمی‌دانند

رایگان

بوم قیف AARRR: چارچوب گام‌به‌گام تحلیل و بهینه‌سازی رشد کاربران

رایگان

تحلیل ناب: ساخت استارتاپ بهتر با استفاده از داده

رایگان

اصول طراحی مصورسازی داده‌ها برای تصمیم‌گیری در برنامه‌های سلامت

رایگان