تحلیل هوشمند رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی و بررسی مهم‌ترین سیگنال‌های خبری.
می‌توانید از رخدادها و مهم‌ترین داستان‌های خبری آگاه شوید، مهم‌ترین بازیگران موثر را ارزیابی و جهت‌گیری نسبت به اشخاص و سازمان‌ها را شناسایی کنید و همینطور تصویر سازمان خود را در افکار عمومی کشف و تحلیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ابزارهای مرتبط

بازاریابی داده محور 15 معیاری که همه افراد در بازاریابی باید بدانند

رایگان

آمار برای کسانی که آمار نمی‌دانند

رایگان

بوم قیف AARRR: چارچوب گام‌به‌گام تحلیل و بهینه‌سازی رشد کاربران

رایگان

تحلیل ناب: ساخت استارتاپ بهتر با استفاده از داده

رایگان

اصول طراحی مصورسازی داده‌ها برای تصمیم‌گیری در برنامه‌های سلامت

رایگان