شرکت پارسلاجیک فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز و در این مدت، به صورت تخصصی بر روی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، امداد مشتریان (Help Desk)، مرکز تماس (Call Center) و مرکز ارتباط (Contact Center) تمرکز نموده است.
رویکرد پارسلاجیک در این مدت تمرکز بر روی محصولات تخصصی و انجام پروژههای سخت و چالش برانگیز بوده است و با همکاری پرسنل مختصص، باهوش و پرانگیزه خود موفق به تولید محصولات قدرتمنی در سطح بازار شده است به نحوی که در رقابت با محصولات مشابه خارجی انتخاب تعدادی از بانکها (۹ بانک)، شرکتهای پرداخت الکترونیک – PSP (هفت شرکت از ۱۲ شرکتی که مجوز شاپرک را دارند) و بسیاری از سازمانهای بزرگ و استارتآپهای مطرح کشور راهکارهای پارسلاجیک بوده است.